четверг, 19 апреля 2012 г.

husqvarna wr 360

husqvarna wr 360 in Flatiron District

husqvarna wr 360

husqvarna wr 360 Flatiron District

husqvarna wr 360 Flatiron District.Za studena aj po zahriati motora drzi volnobeh pekne, ale ked.
Zdravim, musel som si dat na obvodnom urade vystavit novy tp, lebo som mal este stary knizkovy a pri prehlasovani a kontrole vinka mi ho policajt doskrtal, ze mam v nom neplatne udaje,.
Zdravim bol niekto na tejto akcnej prehliadke pripadne ma stym niekto skusenosti za 10e momentalne vraj skontroluju tlmice, brzdy,klimatizaciu a neviem este co vsetko.
Zdravim, vcera som menil nieco v aute a nedorobil som to takze som na rychlo pripojil baterku zamkol auto a odpojil baterku a samozrejme mudrc som zavrel kapotu tak a kluc original ani.
Potreboval by som prepravit karosu z ba cca 25 km.
Bus je sice pojazdny, ale v horsom stave, bez stk, tak nechcem riskovat.
Nemate niekto kontakt na niekoho, kto by mi s.
Mam na dielni ford galaxy kde bola derava klima 2 roky.
Vymenili sme potrubie aj susic.
Uz nefuci ale stale nejde.
Ked meriam tlaky cez plnicku nizkotlak je 2,5 baru a vysokotlak iba 5,5.
Skusal niekto vymenuit radio beta za nejake beorigo pobedzme sony malo vy to ist len je tam iso konektor.
Len neviem ako spojazdnim zadne repro.
Vidim ze beta podporuje len dva pary.
Planujem si kupit prvu generaciu x5 no potrebujem od vas pomoc vo forme odpovedei, olej v automat.
Prevodovke sa meni tak ako v e6061 ze musi ist nova vana alebo staci len.
Inak odkial beru oleje servisy.
Ï»¿ zdravim musel som silicon daddy sodium obvodnom urade vystavit novy tp lebo som mal este stary knizkovy a pri prehlasovani a kontrole vinka mi ho policajt doskrtal ze mam v nom neplatne udaje.
Zdravim vcera som menil nieco v aute a nedorobil som to takze som sodium rychlo pripojil baterku zamkol car a odpojil baterku a samozrejme mudrc som zavrel kapotu tak a kluc original ani.
Ï»¿ zdravim vcera som menil nieco v aute a nedorobil som to takze som sodium rychlo pripojil baterku zamkol car a odpojil baterku a samozrejme mudrc som zavrel kapotu tak a kluc original ani.. husqvarna wr 360

Комментариев нет:

Отправить комментарий